engelska provet...

Det var verkligen en chill dag i skolan. Först slöjd, svenska, engelska, bild och Teknik! På svenskan kollar vi på på film och på tekniken jobbar vi i grupper. Så det var bara engelskan som var "dryg". Jag gjorde engelska provet, och satan vad jag hatar engelska... För det första så skulle man ha pluggat in 20 ord av typ 80-100 ord , glosor asså. Man skulle förklara dom, synonymer och översätta och det hade jag pluggat på. Men på provet hade han bara med 40 st ord av dom där 80-100 stn. Var det något av dom orden jag hade valt? Nej... eller jo 2 st. Hur nderbart är inte det liksom? Men på gramatiken gick det hyffsat iaf. Om 2 timmar är det dans som gäller och är taggad som satan! Ska skriva i min kärleks bok nu, puss.
,
,



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback