AAAH , ett fel!!

Jag hade matte prov idag, och jag sa åt joep att kolla igenom direkt.. och så hade jag ett jävla slarv fel, jag råkade skriva + ist för minus, men det är väl ganska bra att få ett slarv fel iaf ;) Imorgon blir det att vara med min bästavän anemone :) kanske sover hos henne, för att jag vill inte vara hemma själv på fredag morgon. Det typ spökar här hos pappa.. Så jag vågar inte vara här själv. Jag håller på att skriva på min robinsonad, det är tack vare den som jag inte hinner träna idag :(  jag har långt ifrån klar och jag har redan skrvit 2 sidor.. på datorn!

jag ska klippa mig på måndag..

http://photos.posh24.com/p/237228/l/ashley_olsen/marykate_och_ashley_olsen_gor_den_litterara_varlden_glamorosare.jpg

Den längden         och så ska jag färga mörkt under igen, kanske ljusa slingor, eller vad tycker ni ? :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback