LÄSKIGT, det spökar?

Dagen i skolan var som vanligt så det är ingen idée at att blogga om den :)
efter skolan så skrämde jag upp mig med De okända. Jag tycker att det är riktig läskigt det här med andar. Jag har själv varit med om det.. 

Typ jag hade gått upp och gett våran katt mat och sen så hörde jag dörren till tvättstugan att handtaget gick upp och ner! och det var bara jag vaken. först tänkte jag att det var inbilldning men Jag fick panik och sprang in i mitt rum och la mig i sängen. Sen så en gång när jag var i tvättstugan så kände jag verkligen att det var någon där.. och jag klarade inte av av att vara där så jag fick lov att gå där ifrån.. sen så tog vi det et medium och då sa hon att det fanns en gubbe i tvättstugan som hade gått vilse. Han försökte ta kontakt med mig bara för att jag är öppen för andar! Han bad så mycket om ursäkt att han hade skrämmt mig! uusch. jag tycker att sånt är skit läskig och så är jag " öppen för sånt" och då blir jag ännu mer rädd..

hemma hos pappa flyttas det möbler oxå.. Jag brukar höra hur möbler från övervåningen dras på golvet.




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback