bussen går halv, inte prick..

 Jag har sovit hos Anemone inatt och efetr vi hade fixat oss åå ätit frukost åkte vi ner på stan :) vi gick först runt & sen gick vi till buss stn och då kom hem gubbe dit och fråga när lasarett bussen gick  och då sa en tant " Det går en buss till hånåkni och till lasarettet prick två" och då sa jag " Nej, lasarett bussarna går bara halv på lördagar" och hon sa ändå att bussarna gick prick. Det ståd till och med på tidtabellen att dom går halv, men hon lyssna inte -.-  sen sa hon till gubben att nu kommer lasarett bussen snart, och då ick hon ut och han oxå.. sen stod han där ute och vänta på bussen. med det kom ju ingen för dom går bara halv.. sen fråga han en som satt i en bil när lasarettbussen gick och då fick han skjus av dom, snällt :)  Ikväll ska jag bara ta det lugnt och sitta vid datorn tror jag :) Kanske göra lite spanska om jag orkar... 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback