träning todaaay

Jag blogga inge igår för att jag inte hade tid. Slutade skolan vid tre sen hade jag utv samtal, gick rätt bra :)  Efter det åkte jag hem och tagga inför dansen så jag åt lite och gick ut med elliot. Dansen började sex och slutade sju. Det gick jättebra igår & det är så himla kul! Jag kom hem vid halv åtta och då fikc jag lov att gå hem till pappa och hämta hans post, för att han inte är hemma. Men då var jag så smart så jag tog en joggingtur dit, så det gick både fortare och jag fick träning  (Y) sen när jag kom he orkade jag inte sitta vid datorn så jag duschade och la mig i sängen och kolla på tv :)  Jag ska snart äta sen ska jag på träning. Det gillas att Emelie olander har börjat på fotboll igen. (y)






ge mig sommar.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback