Prao!

Jag har äntligen tid med att sitta vid datorn! har haft fullt upp hela dagen! Har praoat på JC från 10.00-15.30. har bara vikt tröjor och jag suger verkligen på det! för dom jag hade vikit vek en som jobba där om för hon tyckte nog inte att det blev så snyggt! men man kan väl inte vara bäst på allt ;)  Men iallafall efter praon gick jag till dit anemone praoa och sedan gick vi runt på stan :) Halv fem tog vi en buss till mig och när jag kom hem kom jag på att jag har dans klockan sex så medans jag bytte om gjorde anemone nudlar till oss (a)  sen kom Sanna och hämta oss :)  Jag har missat 2 dansgrejer och nu måste jag träna hemma så att jag kommer ihåg och så ;)
nu måste jag städa rummet & sedan tänkte jag lägga mig i sängen och kolla på solsidan för missa ju avsnittet i söndags för att jag var i schweiz och där visar dom inte det ;) fast Dom visade wallander :) men det var dubbat till Tyska så jag fatta inte så mycket plus att det såg helt cp ut när dom pratade :)   men puss!!

en bild på min gulliga pyjamas från cubus :)




Postat av: Ida

Hahahahaha... vad är det där för tema? :D

2011-03-09 @ 17:14:20
URL: http://iduslinneus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback