Natriumhydroxid är.. ööhhmm, ÄH JÄVLA KEMI!

HAHA, Vart är alla? :) på fotbollsträningen var vi 2 stycken! jag och emelie. Det var ganska skönt ändå :) Fick lära oss bra teknik man kan använda när man skjuter :)  Efter träningen tog jag en lång varm dusch! Sjukt skönt asså. Jag har inte pluggat så mycke kemi men jag kan typ nästan allt. Eller jag blandar ihop allting med varandra för det är så lika men ändå inte... Men jag ska läsa igenom allting en gång innan jag ska sova sen räcker det för mig tycker jag :) 

Jag tycker att jag har varit duktig som har tvättat ALLA mina kläder, asså nu har jag alla kläder i garderoben rena och fina! fast jag skulle behöva minst 10 galjar till så jag kan hänga upp allting, så nu ligger dom kläderna jag inte hängt upp lite huller om buller i garderoben.

Men puss & godnatt! 
SÄG TILL OM DET ÄR NÅGON SOM VILL HÄNKA PÅ COZ!!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback