HISS & DISS

Jag har inget att göra så jag tänkte hissa och dissa :)

* Fint väder, Jag blir så glad när det första jag gör när jag vaknar är solen. Då vill jag bara springa ut och njuta av den. + att det ger en liten känsla av att våren är på väg! :D

* Solsidan, det är så grymt kul och veckans höjdpunkt.


När man hittar en tjuga i jackfickan som man hade glömt bort :) Jag älskar när jag hittar pengar här och där som jag hade glömt bort att jag hade där :) en tjuga är inte så mycket men nånting iaf ;)



* Ta reda på tvätt. Det är sjukt tråkigt att ta hand om kläder man nyss har tvättat... Jag brukar bara lägga det i min säng och ta reda på det när jag orkar, och det kan ta flera dagar innan jag orkar så det blir att jag lägger detpå golvet så att det blir smutsigt igen.


* Fetthår. jag hatar när håret blir fettigt.. usch det är så obehagligt att dra igenom handen i det + att det ser äckligt ut. Man känner sig varken fräsch eller vacker

* När man får sms när man har lagt sig i sängen och märker att mobilen ligger 5 meter bort då måste man resa på sig och hämta mobilen.




Nu har jag hissat och dissat klart :)






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback