du som sa

Biologiprovet gick åt helvete. ellerjag svarade på dom flesta frågorna men joep formulerar dom så konstigt och så stavar han fel så allt blir fel! Jag tror att jag iaf får g.  
På tal om prov så ska jag plugga till so provet som vi ska ha imorn, om industriella revolutionen. Men nu ser jag att min hund har parkerat sin röv på so böckerna. men han är ju så liten så det är bara att lyfta bort han.


haha, när jag satt i min brorssänge och spelade på hans iphone började han sjunga "vare vare vare vare du som sa? du som sa? du som sa? du som sa?  vare vare vare vare du som sa...."       
jag: Asså vad sjunger du på?
Bror: min svenska hit som kommer ligga högst upp på alla topplistor.
Jag: Asså bara så du vet så varen sämst.
haha och efter ett tag gick jagdär ifrån och så började jag sjunga " vare vare vare vare du som sa? du som sa? du som sa?....
bror : HAHA den sätter sig i hjärnan direkt



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback