Hur ska jag göra?

HEJSAN !
Idag äre tisdag, trorja? ingen koll ;) Det blir nog en chilldag, det finns inge gräs jag kan klippa så idag blir det ingen gräsklippåkning! Vet ni vad jag ska göra? jag ska börja spara pengar, men till vad? kanske en systemkamera och en dator! men det kommer säker skita sig! allting är såå dyrt! hhmmf, vi får se vad jag ska spara till! Jag får typ 100 kr varje gång jag damsuger hos farmor och typ 150 kr när jagklipper gräst, sen så får jag 500 kr i månadspeng :) jag har typ 900 spänn nu! så har kommit en bit på vägen! Min mamma säger att en systemkamera är så dyrt och blabla... men hon verkar ju inte tycka att moppekort är dyrt! så jag vet inte vad jag ska välja, om jag vill ha moppekort eller system kamera!   FÖRSLAG? KOMENTERA


En liten gullig bild på elliot



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback