hej allesammans !

Tjo! gårdagen har kung! efter konfan åkte jag och Sanna Hillring till stallet, sen efter det så åkte vi hem till hene och hon duschade :) Vi gjorde våffelkakor, asså våffelsmet i stekpanna! Det blev ingen höjdare precis, dom såg ut som lapkojs och var halft färdiga men vi blev mätta iallafall, sen så cyklade vi ill "tivolit" vi åkte en karusell sen blev jag åk sjuk och pallade inte åka någon mer! Vid sju drog vi hem, eller först åkte vi och köpta, godis, marsmellows, kakor och läsk sen hem och hämtade bad grejes, viåkte ner till orsa sjön och badade ! vi tänkte grilla marshmellows oxå men det var så blåsigt vid stranden så vi åkte till hockeyplan en i kråkberg och satt oss där! under ett tak! efter det åkte vi hem! Tack Sanna för dagen!! Ikväll ska vi ha filmkväl och äta upp godiset vi inte åt upp igår! Jag ska nog ringa henne snart och kolla vart hon har tagit vägen :)



idag bjuder jag på bilder!


















 




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback