"bingo"

Min dag har varit suverän! Först stan med bästa sanna Hillring :) Köpte nyss linne och en present till Anemone! men jag hann inte ge den till henne idag. Haha, Jag och sanna var sugna på att äta på någon utlännsk resturang, typ thaimat eller på kina! men det är så jävla dyrt överallt!! Till slut gick på kaffestugan och åt tacosallad :) Efter det fick vi lov att skiljas åt, jag åkte hem, bytte kläder och sen åkte jag till färnäs bystuga och skulle var bingokontrollant. Asså det var bil bingo, och om dom tuta hade dom bingo och då skulle vi springa dit och säga i en walkie-talkie nummrena hade bingo på! haha det var ganska kul :)

både min syster och min bror ska bort på fredag. och pappa är inte hemma! så vart ska jag tavägen fredag-lördag? inte tänker jag sova hemma själv och anemone lär ju vara med simon, sanna ska till helsingborg! ååh

27735_131297333551197_100000127939048_363508_3057690_n_large


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback