just nu är jag heeeet

Jahapp, då har man blivit sjuk igen, och nu har jag inte ont i halsen utan mycket värre,

  • HOSTAR
  • 38GRADERS FEBER
  • ONT I RYGGEN
  • KÄNNER MIG YR NÄR JAG GÅR

treeevligt, eller vad säger ni? Jag somnade vid 1 igår kväll, sen vakna jag vid 5 för att jag var törstig, sen gick jag upp tjugo i 8.. Det första jag gjorde var att ta tempeln för jag svettades som en gris, och då hade jag 38,2 ! Då gick jag tillbaka till sängen och låg där i en halv timme, kunde inte sova. så jag satt på en DVD, solsidan- första säsongen! kolla på alla avsnitt och sen gick jag upp och åt lite frukost, lite yoghurt och två tuggor av en macka ;)  sen la jag mig i soffan och försökte sova men gick inte så jag kolla på top model 12 :) den var klockan helt plötsligt halv 3 och då drack jag lite te för jag frös ihjäl nästan... och nu ligger jag i sängen och bloggar!  mamma undra om jag hade int någonstanns och jag sa att jag har ont i ryggen och då sa hon att jag kanske är påväg att få influensa :(

det komiska med att jag är sjuk är att jag är sjuk innan VARJE LOV! enda sen innan jullovet 2009 har det varit så..  nu ska jag se efter vad min bror håller på med. Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback