HAPPY !

Jag har haft en jättebra dag! fast den började egentligen inte så bra.. vakna 06.45 och bussen kommer 07.10 ungefär.. Fast jag hann ! tog bara 10 minuter att fixa sig (Sminka sig & platta håret) Men resten av dagen har varit super! Matteprovet provet gick asbra!! Svarade på alla frågor tillochmed dom svåraste! Provet handla om procent och sånt! och jag hoppas på alla rätt!
SHIT!! jag sitter i min brors rum och så tycker jag att jag ser någon i ögonvrån hela tiden! Asså att något rör sig men när jag kollar dit så äre ingen där, fyfan! Jag är helt säker på att jag ser någon! men ändå så äre ingen där! nej nu ska jag gå in till dom andra som håller på att baka för fullt i köket! & den här gången är det muffins dom bakar!
 
sånna bakar dom med marshmallows i. mums!!



och med choklad i..

Postat av: Kristoffer

Men fan de spökar i erat hus alltså?

hehe! :) Hur såg den ut den som satt bredvid dig? :)

2011-02-02 @ 19:38:47
Postat av: Linnéaaldenlid

Asså jag satt vid andreas skrivbord och jag såg att det rörde sig typ borta vid tvättstugedörren... såg inte så jättebra :)

2011-02-02 @ 20:30:03

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback