Grönklitt ;d

Jag ligger i sängen och kollar på tv, Min bror har köpt ny dator så nu kan jag låna hans gamla dator nästan hu mycket jag vill :) egentligen skulle jag & anemone åka ner och fixa praoplats idag men hon ku nde inte, så vi gör det på lördag.. Någon som har förslag på var man kan praoa? vi har ingenaning om vart vi ska praoa :s men det fxar väl sig :) jag har typ ingenting att blogga om.. Eller imån ska 8:an & 9:an ha friluftsdag (stavning?) jag tror inte att det är 7orna imån.. jag och ida ska iaf åka slalom i grönklitt och jag känner på mig att jag kommer faila! typ krasha i ett träd i blåbärsskogen åå så kommer jag inte komma loss :( sen på söndag äre fotbollscup i sälen! TAGGGA! Nej nu ska jag se efter vad Kristoffer och bror håller på med :) puss

köpte nya skor igår!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback