Vilken kväll!!

Ikväll har man hunnit med mycket. Har haft slagsmål med bror så att man blev utslängd från huset, då gick jag till pappa men han var inte hemma. Jag visste inte vart jag skulle va vägen men jag ville veta vad klockan var så jag gick till kyrkan en sväng. När jag kom till storavägen träffade jag bror och vi sams igen. Vi gick till pappa och drack te och nu är vi hos mamma igen. Ingen sån där kväll som man verkligen vill uppleva igen. Tror att jag aldrig har skrikit så här mycket.... Mamma kom nyss in till mig och sa förlåt och jag sa förlåt till henne. Nu ska jag sova! Godjul på er!

Postat av: Anna

Men gisses, vad har ni för er dan före julafton....tänk om inte tomten kommer nu då.... God Jul kram till dig! :)

2011-12-24 @ 11:23:26

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback