Taggad för Lucia!!

Ursäkta för att jag inte blogga nå igår, men jag hade fullt upp hela dagen.
För igår efter skolan så vare öppethus och folk fick komma och kolla på det
vi hade gjort på tekniken, asså man skulle skriva om ett företag och göra en framtidsmodell om hur företagets skulle förbättrat ( Nils ohlsson, mora of sweden, claes guld & silver mm.) Min grupp gjorde om Grannas (Dalahäst tillvekning) :)
,
Jag har sovit 12 timmar inatt. Förstår ni, 12 timmar!? Har aldrig sovit så mycket när det har varit skola osv. Och innan jag gick och la mig låg jag i min brors säng och sovi en timme. Sen när jag vaknade vid åtta sa han åt mig att gå in till mitt rum och lägga mig. Direkt jag la mig ner somnade jag som en stock. Skönt att sova ut sig i allafall, första gången på länge!
,


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback