" .. sprängas av nervositet"

Shululu!
Jag och Sanna vaknade vid 11 idag. Låg i sängen med datorn till ungefär 12.
Åt frukost, klädde på oss och vid kvart i ett kom syrran min och hämtade oss.
Åkte hem till mig och jag bytte om sen så drog vi ner på ica, köpte drickyoghurt och choklad.
,
Efter det drog vi till mora parken och där hade vi dansuppvisning.
Jag var nervös, sen gick det över men när det var våran tur och vi börja dansa..
Tror seriöst att jag aldrig att jag har varit så nervös, jag trodde att jag skulle sprängas
av nervositet. Jag gjorde massa fel som fick mig mer nervös också...
,
Sista dansen gick bra iaf, käppdansen. Lägger upp en video på den ( se nedan för)
Jag & Sannuu stannade och kollade klart på uppvisningen och vid 18 drog vi hem till mig.
Jag duschade, packade morgondagens kläder mm. När jag var klar åkte vi hem till Sanna och
vi sover här inatt.
,

Postat av: eliin

men guud, va många missar jag gjorde.. :(

2011-12-18 @ 20:10:42
URL: http://nattstad.se/eelinenglund
Postat av: Telle

Fett duktiga ni var!

2011-12-18 @ 21:18:42
URL: http://telles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback