Några julklappar avklarade :)

Hej på er.
Just nu är jag jättetrött och hungrig. Är i mitt rum och gömmer mig för att inte behöva klä granen.
Jag orkar inte det, så hoppas ingen hittar mig. Skolan gick fort och jag stickade på mina strumpor :)
Efter skolan så drog jag & Sanna på dollar och sen på willys :) Vi tog bussen ner på stan och sen hem :)
Köpte några julklappar och cola :) Nu ska jag smyga ut i köket och äta!
Tumblr_ltbqvqikcg1qh7jqoo1_500_large

Postat av: fanny

Hejhej :)

på dagarna var det jätte varmt, ungefär 25-30 grader :) men på kvällarna var de lite kyligare då man behövde en tjock tröja, jag var även i gran canaria över julen för två år sen, lika varmt då :) så jag tycker absolut att det är ett bra ställe att åka till på vintern!

2011-12-20 @ 18:27:16
URL: http://fannythysell.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback