Mjukiskläder dag

Hejsan!
jag har haft mördrömmar inatt.. Handlade om att spöken/andar var där det var som en svart rök på marken
och sen så ropade jag "HEJ ANDE!" till den där svarta röken. Och då kom den rakt i mot mig och så blev det jättevarmt, usch jag var livrädd! hahah!
Jag vaknade iallafall vid 8, men jag gick upp kvart över. Drog på mig mjukiskläder och drog till bussen. Efter skolan var jag med Sanna. Kollade efter julklappar :) vi tog halv 5 bussen hem och jag åkte hem till pappa.
Där skulle jag städa och följde med han och julhandlade :) Sen så skjusade han hem mig.
Jag har inte gjort så mkt mer idag :)
,
Imån ska det vara vollyblltunering i skolan, jag ska såklart vara med! vi Kommer krossa lärarna :)
Betygen får vi reda på imån å, jag har inte hunnit oroat mig för det, men det känns lite i magen just nu.
Imån blir det packning av kassar på maxi oxå. Känns inte som om det kommer bli så kul
för nu ska allt folk julhandla och då köper dom mycket grejer och det betyder mycket att packa.
,


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback