Läs om gårdagen

Goddag bloggläsare!
Jag hade en grym kväll/natt med bästa Anemone & Elin Ärkgärds. Det var bra att Elin föjlde med för Anemone gick till simon och var med honom.Men jag och Elin hade jättekul på dansgolvet, måste göras om Elin :D Jag träffade massa som jag inte hade sätt på ett tag och det gillas. Träffade några nya människor också ;)  Det värsta var när det var prisuttagning, band som spelade och luciatåget. Man var ju där för att dansa... Men det var sjukr kul iallafall :) Länge sen man var ute och dansade, sist var i sommras med Emelie Johansson i rättvik trorja :)
,
Vi kom hem vid 3 och då kom Davids mamma ( Sonis kompis) och hämtade oss :) Haha Inatt så sov jag, soni och David i en liten tältsäng, den var så skön att alla ville sova i den förutom anemone, hon sov i sin egen säng. Haha men vi låg och pratade ett bra tag innan vi somnade vid 5. Sen s vaknade vi igen vid 6 ungefär och ingen hade ramlat ur sängen. Fast jag och soni la oss i hans säng och david sov på tält sängen :) Vi vaknade vid 11 och då gick jag till Anemone och väckte henne :) haha, nej nu ska jag plugga spanska.
,
,
Lite bilder från igår :

 

Igår när vi tjockade oss med donken mat innan vi åkte till Älvdalen, haha vi åt donken 2 ggr igår...

 

hmmm...

 

hihi ;* bilderna är suddiga för att Anemone gjorde dom det :) fast det kanske var bra? ;)

 

 

Haha vilken fin färg på bilden... Det bara blev så, haha! Skrattande

 

 

 

Anemone har fått grönt hår... haha !

 

 

Jaja, jag bjuder på en jättefin bild. Tacktacktackack anemone för att du gjorde min kväll värd att minnas ! <3

 

 

hehe, jag och anne kan fixa stökiga rum kan man säga..


Postat av: anonym

Hej , din blogg är superbra, jätte kul att läsa !

skulle bara vilja fråga en sak.. vet du om de finns nå mer bra ungdomsdiscon i dalarna än cozmoz och luciafestinatt ?

2011-12-14 @ 15:41:52

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback