jag + att plugga = %"#/#"(¤#")=%¤#)

Gokvääll
Imorgon har jag spanska prov och jah har nästan ingen aning om vad jag ska träna på.
Asså man ska typ skriva en dialog hit&dit men jag vet inte vad den ska handla om. Men aja, jag säger imån att jag inte fattar vad man ska göra så får jag väl göra mitt bästa. Nu blir det att plugga tills jag kan fakta om Madrid och så där. Men ikväll har jag hunnit med mycket, vid fem började jag laga mat och vid sex ungefär kom Sanna Sköld :) Hon hade tråkigt tror jag så hon var så duktig och gick till mig från östnor och det är ungefär 3 km kanske? :)
,
Efter maten gick jag och Sannuu till ica, köpte choklad och supermilkshake. gööttt! Hennes mamma kom och hämtade oss vid statoil och sen så skjutsade dom hem mig och sanna hämtade lite grejor hon hade hos mig. Nu sitter jag här och försöker förstå mig på spanskan... Blir väl att plugga halva natten eller va tror ni?
,
Min kväll slutar iallafall bra, hade nyss ett telefonsamtal med en speciell person och så om mamma kan få ta ut semester ( eller vad man säger) drar vi till teneriffa på söndag, hur nice låter inte det? hoppas
just nu:


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback