ddagen!!

yesyesyes
Spanska provet gick superbra, Trodde att det var svårare, att man inte skulle ha något hjälp papper och så skulle man skriva frågor själv ( alla skrämde upp mig med det) Så det var lättare än förväntat ;)
Ett G eller kanske till å med VG! jag kommer på massa fel nu efteråt. Men sånt får man ta.
,
Dom där 100 m till busshållsplatsen kände jag mig som bambi på hal is. & i bussen berättar busschaffisen att dom inte har vinterdäck på bussarna... Känns ju tryggt.
Men iallafall så hade vi först idrott, spanska fast där pluggade jag till provet, efter det hade vi hål och då pluggade jag oxå. Sen på SOn pluggade jag oxå så jag hann plugga 3 h innan provet :)
Efter 3 hade jag spanskaprovet och var klar vid 4. Tog bussen ner på stan och väntade där i 45 min på nästa buss :)
,
Medans jag var på stan kollade jag efter julklappar. Jag tror iallafall vad jag ska köpa till Anemone ;))
,
Nu ska jag inte göra så mycket mer utan ska nog kolla runt på datorn sen sova. Imorgon bitti måste jag duscha ochdå måste jag gå upp halv 6 :(  Men jag är så jävlasmart när jag sover att jag stänger av alarmet i sömnen = försover mig nästan alltid...
,
det blev ett ganska långt inlägg så godnatt nu.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback