asså fan.

Jag är jättestressad och jättetrött. Jag har knappt pluggat på Spanska provet för att jag inte förstår pappret man ska fylla i. Det känns som om jag har flyttat fram det här provet för mycket att jag inte skulle kunna få en lektion till att vår lärare går igenom det med mig. Jag tror fan att min hjärna har kolapsat, ingenting jag läser fastnar och jag kommer inte ihåg ett dugg av det vi har hållt på med i spanskan. Jag är så jävla trött på skolan och jag är jättestressig över allt som har med den att göra.
,
Asså först är jag stressad över alla läxor, sen så känner jag att jag inte kan göra några läxor för att jag är stressad. Då blir jag ännu mer stressad för att jag väntar till sista dagen med läxorna. åååh bli så förbannad på mig själv.
,
Ta dig spanska för nu går jag och lägger mig.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback