23 december

Fööörlåt att jag inte bloggade igår! Datorn funkade inte men jaf ska berätta lute snabbt vad jag gjorde ugår. Jag packade kassar på ica och det var allt annat än kul! Ont i ryggen fick man å. Anemone kom vid fem, då slutade jag mitt pass :) vi drog å åt på donken sedan kom min mamma och hämta oss. Hemma hos mig låg vi nest i sängen och ringde till massa! Fyfan, det var länge sen jag har skrattat så mycket. , Idag har jag inte gjort så mycket mer än städat rummet och så :) ni får ursäkta om det blir lite mjt stavfel men jag bloggar från Jennies Ipad och jag är inte så bra på att skriva på den :) kolla vilken fin julklapp jag fick av Martin :'D sen en bild på två söta nallar :)


Postat av: Anonym

martin vem?:)

2011-12-23 @ 17:55:55

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback