nu är jag hemma igen!

GRÖNAN

Sjukt kul jag har haft det ! Igår var jag och Jennie på grönan. fast nog några 100 gånger bara! Var rätt nervös innan vi skulle åka insane men jag räknade hur lång tid det tåg för en vagn att åka igenom allt från början och det tog typ 40 sek så jag tänkte att det är ju inget! När vi hade åkt den ville jag åka igen! men då skulle vi få lov att gå av och ställa oss i kö igen, och vi orkade inte det just då. Men sen gick vi och åkte den igen!

Katapulten var nästan värre än fritt fall. usch usch..  Frittfall funkade inte så fickk lov att åka fritt fall TILT. och det lutar fram lite när man åker! Men det gick bra :)  sen så gick vi spökhuset!! HERRE MIN GUD va läskigt det var! jag och jennie vågade inte gå in så vi väntade på nästa som kom. och dom fick gå föreoss! där inne var det mörk som satan ! Sen så gick vi förbi Saw-gubben, och jag skrek för kung och fosterland!! Hatar verkligen han nu efter det! och han gick efter mig och jennie och jag fick panik och ville springa men våga inte ;) 

STAN
Vi gick upp vid 9 och åkte ner te stan! shoppade lite till tre för då gick vi till centralen och kollade tåg. Vi tog ett som gick 15.45. Ja du är jag hemma :)

 

 

 

KÖPT

En blå stackad tröja från vero moda 150:-     SUPERMAN TRÖJA, från någon
                                                              skumbutik :) 150:- den me




Tröja-bikbok-80kr                        örhängen från ur och pen 20:- st




inte köpt så mycke ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback