Heeej

Jag gick upp typ halv 6 i morse och släppte ut min katt.. och då var jag typ pigg, eller inte sovtrött iaf! så jag låg i sängen en timme och kollade på tv sen så gick jag upp och fixade mig :)åkte te skolan och slutade 14.50  tog bussen hem och ni sitter jag här framför datorn :) Inget att blogga om egentligen, men jag tänkte ändååå göra det! Vill ni veta en kul sak? Att gå när en av fötterna sover! Haha man kan verkligen inte gå normalt! prova det nån gång tycker jag!
Imån äre fredag och det gillas, förutom alla lektioner ! ska jag säga vilka träkiga lektioner vi har på fredagar eller?  kemi, fysik, hemkunskap , svenska so och matte!! Vi har typ sämst schema! menmen, nog allt ska vi fixa det!
nu ska jag spela lite keeyboard och sen tvätta lite kläder


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback