Ganska lyckad dag ändå

Jag och Jennie ( storasyster ) tog en promenad till tuvan. Skulle hälsa på farmor men hon var ikke hemma! Sen kom Martin (jennies ex) Och vi gick till golfbanan! men jag fick lån martins cykel för jag fick skit ont i ljumsken, jag får alltid det på träningar eller när jag går snabbt.. Någon som vet varför? Aja, sen gick vi hem. Martin ville baka så vi åkte till Ica och köpte grejor och sen hem och bakade. Det blev nå med choklad, Marsmallows, Valnötter ;) ganska gott!! Sen bestämde jag och Jennie att vi skulle åka till Sthlm, fast vi måste hitta boende, kanske hos våran farbror! Isf åker vi på söndag :) inatt får jag sova ensam. Har ju annars haft två hundar som har nästan tagit uppp all plats så nu kommer det kännas tomt :( nej nu ska jag sova!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback