15 saker om mig

  • Ibland kan jag vara riktigt lat
  • Jag tcker att ringar är den snyggaste accessoaren
  • Jag har redan tröttnat på skolan och det har gått 3 dagar
  • Jag saknar en person väldigt mycke.
  • När jag är ute och klipper gröset och ser ett spindelnät får jag panik och måste sluta klippa. fånigt, ja vet
  • Jag har inte varit med Anemone på två veckor....
  • Jag fyller år om en månad och 2 dagar
  • Ibland vill jag ha 38 graders feber och bara vara hemma och kolla på tv
  • Haha Förut frågade en kompis mig om jag hade hennes nummer på telefonen och då fick jag hjärnsläpp å visste inte vad hon hette.
  • Jag hittade en 100lapp  idag
  • jag är rädd för att försämra mitt betyg i något
  • Jag biter på naglarna, men har nästan slutat
  • När jag sitter på bussen hem från skolan känns det som om någon läser mina tankar
  • Min fot har somnat
  • Jag är en fjärdedels finne


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback