2 dagar till, sen lov...

Inatt har jag sovit jättedåligt! Vaknade vid 00.30 att jag inte kunde andas.. Var jätte täppt i näsan! Så jag gick upp och gjorde honungsvatten, tänkte att det skulle hjälpa med det gjorde det inte, men jag somnade ganska snabbt igen. Men så vaknade jag 05.15 igen. Och var täppt... Då tänkte jag att jag skulle kunna gå upp nu men jag var alldeles för trött så jag kunde inte. Och sen så försov jag mig nästan i morse, fast jag typ drömde att jag hörde någon ropa i vårat kök och då vakna jag.. Och då såg jag att det var 18 minuter tills jag skulle gå ill bussen så jag fick tvinga mig upp ur sängen , fast att jag var jättetrött. Hehe, hade jtte svårt att välja kläder idag så jag hann inte äta frukost (a) Ikväll ska jag välja innan jag går och lägger mig, smart? ja, jag vet ;)
Nu ska jag äta tacos sen cykla  till dansen :)

AVUNDSJUK PÅ MAMMA; FÖR HON SKA PÅ GLADA HUDIK TEATERN IKVÄLL I LEKSAND :(

Ett rätt långt inlägg blev det ((:



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback